Lista Zaklęć Paladyna

Z Wiki_RH
Skocz do: nawigacja, szukaj

Wstęp

Głównym celem tego artykułu jest sporządzenie dość przejrzystej listy zarówno tych najpopularniejszych, jak i mniej popularnych zaklęć Paladyna, by szukający na ich temat wiedzy gracze nie mieli większych problemów w dotarciu do niej za pośrednictwem linków w każdej nazwie wymienionego w niej zaklęcia, przenoszących do konkretnego opisu jego efektów. Warto zauważyć, że sama lista nie składa się jedynie z zaklęć wymienionych w Wow Rpg oraz podstawowym podręczniku do Dnd. A także z tych porozrzucanych po innych podręcznikach do tego drugiego, które uznawane są na naszym serwerze za zaklęcia dość rzadkiego pochodzenia. Wymagające przed stosowaniem konsultacji z Gmem. Ponadto warto również zwrócić uwagę na tajemnicze skróty w nawiasach, które znajdują się przy każdej z nazw zaklęcia. Ich celem jest ułatwienie szukania wiedzy na temat danych zaklęć, które nie zostały jeszcze opisane w konkretnych podręcznikach, których nazwy własnie określają. Znaczenia tych skrótów można odczytać w dziale "Legenda" pod koniec tego artykułu. Przed korzystaniem z jakichkolwiek zaklęć warto również zerknąć do artykułu o Paladynie by dokładniej się wywiedzieć ile zaklęć może rzucić nasza postać w praktyce i jak silne są one w danej chwili.

Uwaga dodatkowa: Część zaklęć z Wow Rpg ma inne wymagania poziomowe niż zaklęcia opisane z Dnd. W wypadkach gdy natrafi się na to samo zaklęcie, ale z rożnymi wymaganiami poziomowymi należy stawiać wymagania z WoW Rpg przed tymi z Dnd. Ponadto jak można będzie zauwazyć, nazwy zaklęć pozostały zamieszczone w języku angielskim. Dlaczego? Ponieważ moim zdaniem to ułatwi znacznie znalezienie ich opisów w wybranych podręcznikach w razie ich braku na Wiki.

Zaklęcia Kręgu Pierwszego

Zaklęcia Kręgu Drugiego

Zaklęcia Kręgu Trzeciego

Zaklęcia Kręgu Czwartego

Legenda

  • CB2 - (Warcraft Rpg) Core Book 2
  • APG - (Warcraft Rpg) Aliance Player's Guide
  • MMM - (Warcraft Rpg) More Magic & Mayhem
  • PH - (DnD) Player's Handbook
  • PH2 - (DnD) Player's Handbook II
  • BoED - (DnD) Book of Exalted Deeds
  • CA - (DnD) Complete Adventurer
  • CD - (DnD) Complete Divine
  • CW - (DnD) Complete Warrior
  • DM - (Dnd) Dragon Magic
  • Fb - (Dnd) Frostburn
  • Gw - (DnD) Ghostwalk
  • HoB - (DnD) Heroes of Battle
  • HoH - (DnD) Heroes of Horror
  • RoD - (DnD) Races of Destiny
  • RoS - (DnD) Races of Stone
  • Ss - (DnD) Sandstorm
  • SS - (DnD) savage Species
  • Sw - (DnD) Stormwrack
  • SC - (DnD) Spell Compedium