Focused Mage

Z Wiki_RH
Skocz do: nawigacja, szukaj
Warcraftrpg-logo-small.jpg
Alliance Player's Guide
s. 17

Tło

Chowańce są cennym uzupełnieniem umiejętności Maga. Pozwalają mu być bardziej świadomym otaczającego go świata oraz umożliwiają szpiegowanie oraz kilka innych rzeczy. Jednak mogą one stanowić także niebezpieczeństwo. Pozwól by ktoś zabił twego chowańca i jesteś w tarapatach. Niektórzy Magowie wyzbywają się chowańca i skupiają się na doskonaleniu swych magicznych umiejętności. Wykorzystują oni energie która zostałaby przekazana chowańcowi na swe inne przedsięwzięcia. Jest to najczęściej spotykane w Kirin Tor gdzie wprawni magowie poświęcają się wielu innym dziedzinom magii.

Zdolności klasowe

Skupiony Mag nie otrzymuje umiejętności przyzwania chowańca na 1 poziomie, zamiast tego może wybrać jedną z poniższych Arkan. Dodatkowo może on zrezygnować z innych umiejętności maga na rzecz owych Arkan(Czyli na 4, 8, 12 i 16 poziomie).

Bezkresny Umysł (Boundless Mind)

W przeciwieństwie do innych Magów, Skupiony Mag nie potrzebuje swej księgi zaklęć do przygotowania zaklęć. Wszystko to dzięki temu, że przechowuje je w oddzielnej części swego umysłu specjalnie przygotowanej na tą okazje. Reasumując Skupiony Mag posiada dla wszystkich swych zaklęć atut Mistrzostwo w Czarach (Spell Mastery), może on nauczyć się innych zaklęć ze zwojów i innych źródeł bez konieczności umieszczania formuły w księdze zaklęć.

Dodatkowy czar na dzień (Extra spell slot)

Skupiony Mag otrzymuje 1 dodatkowe miejsce na czar najwyższego poziomu zaklęć jaki może na chwile obecną rzucić.

Magiczne Studia (Magic Study)

Dzięki wieloletnim studiom skierowanym na doskonalenie swych umiejętności Skupiony Mag może wybrać dwa Atuty z poniższej listy:

  • Dowolny metamagiczny lub tworzenia przedmiotów
  • Czarowanie w walce (Combat Casting)
  • Przeszkolenie (Skilled) (tylko w umiejętnościach z listy: Alchemia, Koncentracja, Wiedza(arkana), Wiedza o magii (Spellcraft), Używanie Magicznych Przedmiotów)
  • Mistrzostwo w czarach (Spell Mastery)

Metamagiczne Studia (Metamagic Study)

Raz dziennie Skupiony Mag może dodać atut metamagiczny który zna do zaklęcia które chce właśnie rzucić. Zaklęcie nie zajmuje wyższego poziomu komórki zaklęcia oraz nie jest rzucane przez dłuższy okres czasu . Nie mniej może użyć atutu który zwiększa poziom zaklęcia o 2 lub mniej.

Zaklęcia popisowe (Signature Spells)

Wybierz zaklęcie 0 i 1 kręgu, możesz je rzucić spontanicznie tak jak robi to dobry kapłan rzucający lecznicze zaklęcie. Za każdym razem gdy otrzymujesz dostęp do wyższego kręgu wtajemniczeń( na 3,5,7,9,11,13,15 i 17 poziomie) wybierasz kolejne zaklęcia(po jednym na krąg wtajemniczeń) które później możesz rzucać spontanicznie.