Arcane Trickster

Z Wiki_RH
Skocz do: nawigacja, szukaj
D20.jpg
System Reference Document
s. Link
Arcanetrickster.jpg

Opis

Mistyczny Oszust - Mistyczni Oszuści łączą znajomość zaklęć z zamiłowaniem do intryg, złodziejstwa lub zwykłej niegodziwości. Spośród wszystkich poszukiwaczy przygód są najbardziej elastyczni. Aby zakwalifikować się do tej klasy, konieczna jest znajomość mistycyzmu i zdolności ataku z zaskoczenia, co sprawa, że jest ona wprost stworzona dla magów-łotrzyków. Dla wielu to pospolity łotr, który na swoje ale przede wszystkim innych nieszczęście zdołał pojąć podstawy sztuki magicznej, wykorzystując je dla swoich niecnych, egoistycznych celów. Chciwi, przebiegli i nieufni. Czy więc znają oni naprawdę arkana magii? Można się dowiedzieć, że to zwykli sztukmistrze, jednak o nie tak zwykłych umiejętnościach iluzjonisty, pozwalających im na dokładną imitację mocy magicznej. Ludzie powiadają, że to nie tylko drobne cwaniaczki, ale i poważni bandyci. Być może są to niestabilni psychicznie magowie, swoje występki zawdzięczający chaotycznemu usposobieniu lub trudnemu charakterowi.

Zdolności klasowe

Czary na dzień / Znane czary

Kiedy Mistyczny oszust zdobędzie nowy poziom zdobywa nowe czary, które może codziennie używać. Będą one dokładnie takie jak w przypadku klasy, której zawdzięcza trzeci poziom czarów. Jeśli ma poziomy także w innych klasach czarujących musi wybrać tę najważniejszą.

Zasięgowe Sztuczki

<do uzupełnienia>

Atak z zaskoczenia

Na każdy parzysty poziom (2, 4, 6, 8, 10) Mistyczny oszust zyskuje permie 1k6 do swojego ataku z zaskoczenia. Ta umiejętność sumuje się z kostkami innych klas.

Improwizowany atak z zaskoczenia

Raz dziennie na trzecim poziomie Mistyczny oszust może użyć ataku z zaskoczenia nawet bez zachowania typowych warunków powodzenia tej umiejętności, np. będąc na przeciw przeciwnika. Mistyczny oszust zyskuje możliwość użycia tej umiejętności 2 razy na 7 poziomie i 3 razy na dziewiątym.