Arcane Hierophant

Z Wiki_RH
Skocz do: nawigacja, szukaj
D20.jpg
Races of the Wild
s. 108

"Nie ma nic nienaturalnego w magii. Magia przepływa przez ziemie na której stoisz, przez powietrze którym oddychasz oraz przez wodę którą pijesz. Nawet ogień ma w sobie jakąś magie, jestem pewien, że się z tym zgodzisz gdy ogrzeje cie w zimny dzień lub ugotuje jedzenie."

Hierlofanci Arkany mieszają ze sobą dwa rodzaje magii; Mistyczną oraz Objawień z naciskiem na naturę oraz żywioły. Choć posiadają oni wiedzę i zdolności kojarzone z użytkownikami Arkany, posiadają też wiedzę i umiejętności kojarzone z druidami. Jak druidzi potrafią zmieniać formy w zwierzęce i istot żywiołów, lecz również potrafią władać potężną magią mistyczną.

Wymagania na RH

Aby stać się Hierofantą Arkany trzeba posiadać 5 poziomów w klasie posługującej się magią mistyczną oraz 5 poziomów w Druidzie.

Zdolności Klasowe

Biegłości w broni i pancerzu:

Hierofanta Arkany nie otrzymują żadnego dodatkowego przeszkolenia w broniach oraz pancerzach. Musisz przestrzegać tych samych organiczeń zbroi co druid inaczej możesz stracić zdolność do rzucania zaklęć magii objawień, nadnaturalnych zdolności lub umiejętności czaro-podobnych.

Czary na Dzień

Na każdym poziomie w klasie Hierofanty Arkany otrzymuje dostęp do większej ilości zaklęć tak jakby awansował w klasie władającej magia arkany oraz w klasie specjalizującej się w magii objawień. (Innymi słowy postać z rozkładem klas Sorcerer 5/ Druid 5/ Arcane Hierophant 4 posiada zdolność rzucania zaklęć jak Sorcerer 9 i Druid 9) Caster level ah.jpg

Ignorowanie niepowodzenia arkanicznego zaklęcia/Ignore Arcane Spell Failure

Gdy rzucasz arkaniczne zaklęcie ignorujesz szanse niepowodzenia czaru dla każdego niemetalicznego lekkiego lub średniego pancerza. Uczysz się rzucać arkaniczne czary nosząc typy zbroi które faworyzuje Druid.

Dziki Kształt/Wild Shape(su)

Jeśli nie posiadałeś dzikiego kształtu wcześniej, owa zasada cię nie dotyczy. Jednak jeśli posiadasz ową, dodajesz swój poziom hierofanty arkany do poziomu druida i otrzymujesz dziki kształt druida o poziomie zsumowanym. Dla wyjaśnienia, postać z SW: Sorcerer 5/ Druid 5/ Arcane Hierophant 4 ma dziki kształt na poziomie 9 poziomowego druida.

Chowaniec/Companion Familiar

Gdy zostajesz Hierofantą Arkany musisz odesłać swego Chowańca, jeśli takowego posiadasz. Możesz natomiast zachować każdego zwierzęcego towarzysza jakiego posiadasz. Dodajesz swój poziom Hierofanty do poziomu druida w celu zdeterminowania HD(Kostek Wytrzymałości) twojego zwierzęcego towarzysza, dostosowanie naturalnego pancerza oraz siły/zręczności. Dla wyjaśnienia postać z SW Sorcerer 5/Druid 5/Arcane Hierophant 4 posiada zwierzęcego towarzysza na jak Druid na 9 poziomie. Dodatkowo twój zwierzęcy towarzysz otrzymuje wiele zdolności które mógł otrzymać Chowaniec. Dodajesz poziom Hierofanty do poziomu klasy posługującej się magią arkaniczną i determinujesz odpowiedni poziom inteligencji oraz specjalne umiejętności twego zwierzęcego towarzysza.

Połączenie ze zwierzęciem/Channel Animal(Sp)

Zaczynając od 4 poziomu otrzymujesz zdolność dwa razy dziennie ustanowić magiczne połączenie między tobą a jednym zwierzęciem którego dotkniesz(wliczając w to Chowańca). Dla każdego użycia tej umiejętności klasowej, rzucane zaklęcie które ma zasięg dotykowy lub większy może mieć swój początek z wybranego zwierzęcia zamiast ciebie pod warunkiem, że widzisz zwierze. Linia efektu zaklęcia wychodzi ze zwierzęcia nie z ciebie. Możesz także użyć tej umiejętności by przekazać zaklęcie dotykowe. Zaczynając od 8 poziomu otrzymujesz dwa dodatkowe użycia owej umiejętności dziennie co daje w sumie 4 na dzień.

Połączenie z rośliną/Channel Plant(Sp)

Zaczynając od 6 poziomu otrzymujesz zdolność do stworzenia magicznego połączenia między tobą a naturalną rośliną raz dziennie. Ta umiejętność funkcjonuje jak Połączenie ze zwierzęciem z wyjątkiem, że linia efektu z rośliny do celu bazuje na twej percepcji. Za sprawą tej mocy możesz przekazać zaklęcie dotykowe poprzez roślinę z wyjątkiem tego, że zaklęcie zostanie przekazane pierwszej istocie lub obiektowi który dotyka roślinę. Na 10 poziomie możesz użyć tej umiejętności 2 razy dziennie.